Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Χοιρινό Με Μέλι & Μουστάρδα

Καλησπέρα φίλοι μου, άλλο ένα Σκ έφτασε στο τέλος του, ελπίζω να περάσατε όλοι καλά και να πήρατε δυνάμεις για  μια νέα εβδομάδα.
Εχτές έφτιαξα ενα γλυκό γλυκό χοιρινό για ελάτε για τη μυρωδιά...





Υλικα για 2 Άτομα

Μισό Kg Χοιρινό σε μπουκίτσες
1 κρεμμύδι μεγάλο ξερό
3 κουταλίες της σούπας μέλι
3 κουταλιές της σούπας Μουστάρδα
Αλάτι - Κόκκους από φρέσκο πιπέρι
Ελαιόλαδο




Εκτέλεση

Πλένουμε το κρέα μας, το σουρώνουμε απο τα νερά και το τοποθετουμε σε ένα ταψάκι, πλένουμε και καθαρίζουμε το κρεμμύδι μας και το κόβουμε σε μεγάλα κομμάτια και το βάζουμε πάνω στο κρέας...
Σε ένα μπωλάκι βαζουμε το μέλι, τη μουσταρδα τα μπαχαρικα και το λάδι συμπληρωνουμε νεράκι και τα ανακατεύουμε όλα μαζι για να δεσουν...
 Αφού τα ανακατέψουμε το περιχύνουμε πάνω στο κρέας και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο....

 *Το συνόδεψα με ρυζάκι με καλαμπόκι










Καλό Βράδυ!!!!!!!!!!!
 

8 σχόλια:

  1. Tο χοιρινό με μέλι είναι από τα πιο αγαπημένα μου χειμωνιάτικα φαγάκια!!
    Καλή βδομάδα Βίκυ μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου και μενα νομίζω έγινε αγαπημένο μου...φιλακιααα

      Διαγραφή
  2. Λαχταριστό το φαγάκι σου! Να υποθέσω ότι δεν περίσσεψε και για μας,ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ νοστημο φαινεται, αγαπω μελι στο χοιρινο!
    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βικάκι φανταστικό μμμμ!!!!
    Η παρουσίαση εξαιρετική!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή