Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Φτερούγες Κοτόπουλου!!

Ήρθε το ΣΚ επιτέλους και μάλιστα ανοιξιάτικο επιτέλους μετά απο πολύ κρύο είδαμε μια ηλιαχτίδα κ μεις!!!!!Εγω αυτές τις 2 μέρες είμουνα λίγο αρρωστούλα βασικά μόνο το λαιμό μου είχα κ λίγο εξαντλήση άλλα σήμερα νομίζω πήρα τα πάνω μου!!!Άντε μη σας κουράζω άλλο πάμε να δούμε τη συνταγή μας!!!




ΥΛΙΚΑ
Φτερούγες κοτόπουλο
Κέτσαπ
Μουστάρδα
Αλάτι-Πιπέρι
Λιγο ελαιόλαδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλένουμε καλα τις φτερούγες μας κ τις βάζουμε σε ένα μπώλ μαζι με όλα τα υπόλοιπα υλικά & ανακατευουμε καλα!!!
Τα μεταφέρουμε σε ταψάκι & τα ψήνουμε στο γκρίλ!!!


*Τα συνόδεψα με πατατούλες τύπου τηγανίτες που τις έκανα στο φούρνο στον αέρα με λίγο λαδάκι  & σαλατούλα, το κοτοπουλακι βγάζει ενα πολύ ωραίο ζουμάκι που έβαλα κ λίγο πάνω στις πατατούλες!!!

Καλή Επιτυχία!!!!!!!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. καλημερα βίκυ.....χαρούμενο σκ να έχεις!!!περαστικά σου!!!!όσο για το φαγητό...φτερούγες το αγαπημένο μου!!!!!είναι και ξεροψημένες!!!μμμιααμμμ...φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ να εχουμε ενα ομορφο σκ ολοι μας φιλακια πολλα!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Βικάκι περαστικά σου!!!Πωπω τι λαχταριστές που είναι, θα τις τιμήσωωωωω!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και φτερουγες κοτοπουλο και πατατουλες τηγανητες... μπορει κανεις να πει οχι?
    Περαστηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ιδανικός συνδυασμος!!!!μια ομορφη κυριακη να εχουμε!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Εύκολο, γρήγορο, νόστιμο!
    Ο αγαπημένος μου συνδυασμός!!!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμμμμμμμμιάμ!!!! Τρελαίνομαι!!! Μπράβο Βικούλα μου!! Λαχταριστό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή