Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Πατάτες Special

Καλησπέρα φίλοι μου ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά εγώ έδωσα ραντεβού με μια ιωσούλα και μου έχει γίνει τσιμπόυρι,αλλά που θα πάει θα τη διώξω απο πάνω....
Το σκ που μας πέρασε έφτιαξα κάτι πολύ νόστιμες πατατούλες που τις προτείνω ανεπιφύλακτα...
 Υλικα για 2 πήλινα όπως της φωτογραφίας
3 πατάτες μεγάλες
1 κρεμμύδι μεγάλο κομμένο σε ροδέλες
2 σκόρδα ψιλοκομμένα
Τυρί κίτρινο τριμμένο 
1 κρέμα γάλακτος
Αλάτι-Πιπέρι-Μοσχοκάρυδο
Ελαιόλαδο


Εκτέλεση
Καθαρίζω τις πατάτες μας τις πλένω και τις κόβω σε ροδέλες ,τις χωριζω στα πήλινα αφου τα έχω λαδώσει ελαφρά...
Σε ένα τηγανάκι με λίγο ελαιόλαδο σωτάρω το κρεμμύδι το σκόρδο για λίγα λεπτά προσθέτω τα μπαχαρικά ανακατευώ καλά,και τα αποσύρω απο τη φωτια..
Χωρίζω το μείγμα και στα 2 πήλινα προσθετω τα τυρια και τη κρέμα γάλακτος απο πάνω και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο....


Καλό σας Βράδυ Απο Εμένα...γκουχου γκουχου!!!!



10 σχόλια:

  1. Μμμμμ μου τρέχουν τα σάλια πολύ καλό γεια στα χέρια σου Βίκυ μου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικούλια!!
    Αυτές οι φεινές ιώσεις δεν λένε να υποχωρήσουν εύκολα, κι εμείς ακόμα ταλαιπωρούμαστε!!
    Το φαγάκι σπέσιαλ, με τυράκια και κρέμα γάλακτος, κατάλληλο για να μας φτιάξει το κέφι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να φυγουν ελενα μου γιατι δεν αντεχουμε...αχ αυτα τυρακια και οι κρεμες γαλακτος κανουνε τη ζημια χαχαχ

      Διαγραφή
  3. Βίκυ μου σπέσιαλ οι πατάτες σου όντως!!!!Φαίνονται τέλειες και είμαι σίγουρη ότι είναι!!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Βίκυ :)
    Πρώτη μου φορά εδώ και έρχομαι με ευχές για περαστικά!!!!
    Υπέροχο το φαγητό σου στο πήλινο!!!! Ιδιαίτερη γεύση, άρωμα και χρώμα.
    Άντε, να γίνεις γρήγορα καλά :)
    καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βικάκι μου περιστικούλια σου και μεις μια απο τα ίδια :(.
    Οι πατατούλες σου φαίνονται φανταστικές και πεντανόστιμες!!!
    Φιλάκια , καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή