Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Κανελλόνια γεμιστά με κιμά κοτόπουλο

Καλησπέρα σας σήμερα το γεύμα μας είχε κανελλόνια απο χτες φλερτάρω μαζί τους και σήμερα κατάφερα να τα ρίξω στο τραπέζι μας :) για πάμε να δουμε....
Υλικά 
Μισό κιλό Κιμά Κοτόπουλο
Μισό Πακέτο Κανελλόνια
1 πολτός ντομάτας
1 κρεμμύδι ξερό κομμένο
2 σκελίδες σκόρδο κομμένες
1 ντομάτα μεγάλη κομμένη
Αλάτι-Πιπέρι- Πάπρικα-Κανέλλα
Τυρί τριμμενο για πασπαλισμα
Ελαιόλαδο

Εκτέλεση
Ξεκινάμε με τη προετοιμασία του κιμά σε ένα βαθύ τηγάνι ή γουωκ με ελαιόλαδο σωτάρουμε το κρεμμύδι με το σκορδο για λιγα λεπτά μέχρι να πάρουν ελαφρύ χρώμα,επειτα ρίχνουμε το κιμα και αφηνουμε να παρει χρώμα και απο τις 2 πλέυρες ανακατευοντας καλα...
Στη συνεχεια ρίχνουμε τη ντομάτα το πολτό τα μπαχαρικα και συμπληρωνουμε νεράκι.
Αφού γίνει ο κιμάς μας ξεκιναμέ τη γεμιση στα κανελλονια ένα, και τα βάζουμε είτε σε πυρεξακι ειτε σε ταψάκι το ένα δίπλα στο άλλο οτι σαλτσα και κιμας εχει μεινει το ρίχνουμε απο πάνω και ριχνουμε το τυρακι το τριμμενο να πάει παντού...
Ψηνουμε σε προθερμασμενο φούρνο μεχρι να δουμε τα κανελλονια μας να εχουν μαλακωσει


 
 Καλό Βράδυ!!!!!!!!!!!!

5 σχόλια:

  1. Κάνω κ εγώ κάτι παρόμοιο, γιαμι γιαμι φιλενάδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βίκυ μου φοβερά τα κανελόνια σου τα είχα κάνει κι εγώ αλλά μόνο με κιμά την επόμενη φορά θα τα φτιάξω έτσι.
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερό το φαγάκι που μας μαγείρεψες σήμερα, από τα πολύ αγαπημένα μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας Ευχαριστώ Κοριτσάκια μου...Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή