Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Ένας μουσακάς χωρίς πολλούς μπελάδες

Μπορώ να πω οτί είναι το αγαπημένο μου φαγητό ο μουσακάς...Κάποιοι τον θεωρούν μπελαλίδικο κ όμως δεν είναι θέλει συχρονισμό & διάφορα tips για να τον κάνουν πιο έυκολο...
Εγω αποφεύγω γενικά το τηγάνι δεν μου αρέσει να τηγανίζω οπότε τι κάνουμε για ένα φαγητό σαν το μουσακά που χρειάζετε αρκέτο τηγάνι?? κ όμως υπάρχει λύση κ για να ναι πιο υγιεινό αλλά κ για να ναι κ πιο εύκολο...Εγώ ψήνω τη μελιτζάνα τις πατάτες στο φούρνο στον αέρα σε αντικολλητικό χαρτί ταυτόχρονα οσό ψήνονται αυτα έχω βάλει κ το κιμά κ τη μπεσαμέλ κ έτσι ξεμπερδέυουμε πιο γρήγορα...




ΥΛΙΚΑ(ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΑΨΑΚΙ ΜΙΚΡΟ)
1 ΜΕΛΙΤΖΑΝΑ ΜΕΓΑΛΗ
2 ΠΑΤΑΤΕς ΜΕΓΑΛΕς
1 ΚΡΕΜΜΥΔΙ
ΜΙΣΟ ΚΙΛΟ ΚΙΜΑ ΑΝΑΜΕΙΚΤΟ
ΧΥΜΟ ΤΟΜΑΤΑΣ
1 ΞΥΛΑΚΙ ΚΑΝΕΛΑΣ
ΚΟΚΚΟΥΣ ΑΠΟ ΡΟΖ ΠΙΠΕΡΙ
ΜΙΣΗ ΚΟΥΤΑΛΙΤΣΑ ΖΑΧΑΡΗ
ΑΛΑΤΙ,ΠΙΠΕΡΙ,ΠΑΠΡΙΚΑ
ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΕΣΑΜΕΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΙΤΕΣ(ΜΑΝΙΤΑΡΟΠΙΤΑ)


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλένω καλά τη μελιτζάνα κ τις πατάτες κ τις κόβω τις βάζω σε ένα ταψί με τη λαδόκολλα κ τις ψήνω στον αέρα μέχρι να πάρουν χρώμα...


Ξεκινάω να φτιάχνω το κιμά σε ένα τηγάνι με λιγο ελαιόλαδο σωτάρω ελάφρα το κρεμμύδι με το ξυλάκι κανέλας τη ζάχαρη κ του κόκκους...
Επείτα συνεχίζω με το κιμά μέχρι να πάρει χρώμα...
Συνεχίζω ρίχνωντας το χυμό τομάτας τα μπαχαρικά κ νεράκι αν χρειαστεί...μέχρι να γίνει ο κιμάς ξεκινάω να φτιάχνω τη μπεσαμέλ όπως έχουμε πει...
Βάζω σε ενα ταψάκι λίγο λάδακι κ ξεκινάω τη τοποθέτηση τις πάτάτες τις μελιτζάνες το κιμά κ απο πάνω τη μπεσαμέλ...


Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο...


Γιάμι γιάμι
Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου