Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Μπιφτεκάκια Κοτόπουλο

Αισίως φτάσαμε στο τέλος του Οκτώβρη,νομίζω αυτός ο μήνας πέρασε σαν νεράκι...
Και ξεκινάει ο Μήνας Νοέμβριος αγαπημένος πολύ για μένα για πολλούς και διάφορους λόγους 1.είναι ο μηνας που στολίζω 2.ειναι ο μήνας που έχω γενέθλια 3. ειναι ο μηνας που έχει γενέθλια η αδερφή μου 4.Γιορτάζει ο καλός μου...
Νομίζω ότι έχω κάθε λόγο να το λέω γιορτινό,λοιπόν για να μην σας κουράζω άλλο πάμε να δουμε τη συνταγή μας...
Όπως έχετε παρατηρήσει το τελευταίο καιρό έχουμε μια αδυναμία στο κιμά κοτόπουλο και κανουμε διάφορα πειράματα για να έχουμε και διαφορετικά αποτελέσματα...





Υλικά για 3 Άτομα
Μισό κιλό κιμά κοτόπουλο
1 κρεμμύδι ξερό
1 καρότο
1 κρεμμυδάκι φρέσκο
1 πιπεριά κέρατο
Δυόσμο ξερό
Φρυγανια τριμμένη
2 αυγά
Αλάτι - Πιπέρι
Ελαιόλαδο


Εκτέλεση
Χτυπάμε στο μούλτι το κρεμμύδι το ξερό το φρέσκο,το καρότο και τη πιπεριά μαζί με ελαιόλαδο...
Αφου γινει το μείγμα μας αλειφή προσθέτουμε το κιμά,τα αυγά τη φρυγανιά ,το δυόσμο και τα μπαχαρικα και αρχίζω το πλάσιμο...
Ξεκινάω πλάθω τα μπιφτέκια τα αλείφω με ελαιόλαδο και τα ψήνουμε η στο γκιλ η στα κάρβουνα



*Τα συνόδεψα με καλαμπόκι & onion rings


Καλό σας Βράδυ

6 σχόλια:

  1. Βίκυ αν σου πω ότι εγώ ζήλεψα το καλαμπόκι τι θα πείς!!!Και τα μπιφτεκάκια τέλεια είναι,άντε σιγά σιγά να αλλάζουμε ατμόσφαιρα και διάθεση αρκετό ψυχοπλάκωμα περνάμε.Να είσαι καλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια νόστιμα ελαφριά!!!!
    Πολύ καλή Βίκυ μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ας τα δουμε όλα οσο πιο θετικα γινετε...Ευχαριστω πολυ φιλεναδες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βικάκι είναι καταπληκτικά!!!Περίσσεψε κανένα;;;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένα μπιφτεκακια!!!!!!!!
    Φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νοστημοτατα.ευχαριστουμε
    www.nanas-gastromageies.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή