Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Δροσερό Εύκολο Γλυκάκι

Φίλοι μου Καλησπέρα....Θα έπρεπε κανονικά να ευχηθώ Καλό Χειμώνα αλλά ακόμα δεν μου κάνει η καρδιά...
Φέτος Πέρασα ένα απο τα ωραιότερα καλοκαίρια της ζωή μου,νομίζω απο παιδί έχω να περάσω τόσο καλά...Βέβαια η διακοπές μας τελείωσαν απο Δευτέρα γυρνάμε ξανά στους ρυθμούς μας...
Σήμέρα έφτιαξα ένα άκρως οικονομικό γρήγορο και δροσερό γλυκάκι...

Για ελάτε να δούμε

Υλικα
1 κουτί ζελέ(οτι γεύση θέλετε)
2 σακουλάκια κρέμα βανίλιας στιγμής
Γάλα φρέσκο όσο λένε οι οδηγίες για τη πρετοιμασία των κρέμων
Μπισκότα γεμιστά(οτι γευση θέλετε)

Εκτέλεση
Φτιάχνουμε το ζελέ μας όπως αναγράφουνε και τα κουτιά,Το χωρίζουμε σε ποτήρια και το βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσει...
Συνεχίζουμε με τη παρασκεύη των κρεμών,ανακατεύουμε τη σκόνη με το γάλα ώσπου να γίνει κρέμα.
Βγάζουμε τα ποτήρια απο το ψυγείο ανοιγουμε ενα ενα τα μπισκοτα τα γεμιστα.βαζουμε τη πλευρά την άδεια πάνω στο ζελε,συνεχίζουμε γεμίζωντας με κρέμα και στο τελείωμα βάζουμε το μπισκότο που έχει τη γέμιση πάνω...
Συνεχίζουμε και με τα άλλα ποτήρια την ίδια διαδικασία...



Καλή μας Όρεξη
Και αφήστε το Καλοκαίρι να Μείνει Ακόμα στις Καρδίες Μας!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Βίκυ μου να είσαι καλά μου έδωσες ιδέα για γρήγορο γλυκό να φτιάξω αύριο που έχω τραπέζι και δεν ήξερα τι να φτιάξω,ευχαριστώωωωω!!!!!Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ροδανθη μου ελπιζω να το εκανες και να αρεσε φιλακια πολλααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή