Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012

Πολυσαλάτα με άρωμα θάλασσας!!!

Καλησπέρα σε όλους σήμερα η μέρα δεν μας προδιαθέτει για θαλασσινά...Αλλά δυστηχώς το είχαμε κανονίσει πριν ξεσπάσει η μπόρα...Τέλοσπαντων εμέις σε κάμια ώρα θα απολαύσουμε τους μεζέδες μας & το ουζάκι μας....
Πάμε για τη σαλάτα & τα υπόλοιπα τις προσέχες μέρες...






Υλικά για 2 Άτομα
Μισό Μαρούλι
1Φρέσκο Κρεμμυδάκι
1 Τόνο πολυσαλάτα
6 κομμάτια σουρίμι κομμένο σε ροδέλες
Sauce Vinegret (εγώ πήρα έτοιμη η τεμπέλα χιχιχι)


Εκτελέση
Πλένουμε καλά το μαρούλι  κ το κρεμμυδάκι & τα κόβουμε  σε μια σαλατιέρα προσθέτουμε το τόνο το σουρίμι & τη Sauce...


10 σχόλια:

  1. Το γλεντάς πουλάκι μου εεεε? Τι κρίμα που δεν ειμαι κ εγώ εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλενταω γλενταω φιλεναδα....Μου λειπεις αντε ελα να πιουμε ουζακια κ ρακομελα!!!

      Διαγραφή
  2. mmmmmmmmmmmm.....δε πειράζει βίκυ μου..η καλή παρέα μετράει πάντα και ο καιρός ας το χαλάει...χιχιχι..φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξενερωνουμε με τιποτα τανια μου καλημερα!!!!

      Διαγραφή
  3. Ιιιιιιιι.. τέλειααααααα σαλάτα!!! Την κάνω και εγώ... μιάμ!!!
    Πολλά φιλιά Βικάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βικάκι η σαλατούλα τέλεια!Κερνάς;;;;;;Πες ναι και έρχομαι εγώ απο τη Λάρισα χαχα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κερναω λεει μα φυσικα σε περιμενω!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Βίκυ μου τέλεια η σαλατούλα σου δροσερή και πεντανόστιμη να είσαι καλά φιλιάααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω ροδανθη μου!!!!καλημερααα

      Διαγραφή