Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Calzone Mama Mia

Καλημέρα σε όλους πέρα για πέρα,η ώρα είναι περασμένη και εγώ ακόμα ξύπνια...
Οφείλω να πω ότι έιχε πολύ καιρό να με πιάσει μια αυπνία,αλλα σήμερα ξαναχτύπησε το μαξιλάρι μου...
Πάντα όταν έχω αυπνιές θα φτιάξω κάτι για να βρει το καμάρι μου το πρωί,σήμερα αποφάσισα να κάνω calzone mama miaaaa...Για κοπιάστε


Υλικα(γύρω στα 7 Καλτσόνε στο μέγεθος της φώτογραφίας)

Για τη Ζύμη
1 σακουλάκι μαγιά ξερή
3 κουπες γεμάτες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κούπα γάλα φρέσκο θερμοκρασία δωματίου
1 κουταλια της σούπας βούτυρο λιωμένο
1 πρέζα αλάτι
ελαίολαδο ελάχιστο απλά να μας βοήθησει για το ζύμωμα

Για τη Γέμιση
Κέτσαπ
Τυρί τριμμένο της αρεσκέιας μας
Γαλόπουλα η Σαλάμι Αέρος η Μπέϊκον
Ντοματα ψιλοκομμένη της έχουμε βγάλει καλά τα υγρά της
Πιπερία κομμένη 
Ελιές σε ροδέλες
Μανιτάρια λευκά κομμένα

Για την Επάλειψη
1 αυγό χτυπημένο με λίγο γάλα
Σουσάμι

Εκτέλεση Ζύμης
Σε μια λεκανίτσα ανακατεύουμε το αλέυρι με τη μαγιά έπειτα ρίχνουμε σιγά σιγα το γάλα το βούτυρο και το αλάτι,ξεκινάμε το ζύμωμα στη συνέχεια προσθέτουμε ελαιόλαδο ελάχιστα στα χερια μας και συνεχίζουμε το ζύμωμα,αφου είναι έτοιμη η ζύμης μας τη σκεπάζουμε και την αφήνουμε στην άκρη να ξεκουραστεί σκεπασμένη για μια ωρίτσα...
Όταν περάσει η ώρα χωρίζουμε τη ζύμη σε μπαλάκια και με το πλάστη τα ανοίγουμε...

Συνέχίζουμε με τη γέμιση αλείφουμε την επιφάνεια με λίγο κέτσαπ,βάζουμε το τυρί & το αλλαντικό που έχουμε επιλέξει τη ντομάτα,τα μανίταρια τη πιπερία και τις ελίες...
Κλείνουμε σαν μισοφέγγαρο και με ένα πιρούνι κλείνουμε καλά όλες τις άκρες...
Αλειφουμε με το αυγό και το γάλα και ρίχνουμε απο πάνω το σουσάμι...
 Ψήνουμε σε προθερμασμενο φούρνο σε ταψάκι με λαδόκολα μέχρι να πάρουν χρώμα...


Καλημέρα & Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!

8 σχόλια:

  1. Mama mia τι βλέπουν τα ματάκια μου πρωί πρωί και έχω μια λιγούρα.Μπράβο Βίκυ μου γεια στα χέρια σου,καλό σ/κ φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βικούλα μου σούπερ πρωινό!!!!!
    Σίγουρα και πεντανόστιμο!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα κοριτσαρες εγιναν πολυ ωραια εχω τιμησει 2 χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάμα μία δεν θα πει τίποτε Βικάκι!!!
    Τέλεια, τελεια, τέλεια!!!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με αυπνία και φτιάχνεις τέτοιες νόστιμες πιτούλες; Φαντάζομαι τι ωραία πράγματα θα φτιάχνεις όταν έχεις κοιμηθεί καλά, χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σας ευχαριστω πολυ κοριτσιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή