Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Ταλιατέλες Φούρνου!!!!!!!!

Καλησπέρα , Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!!!!!!!!!!!
Σήμερα λόγω της ημέρας έφτιαξα ενα γιορτινό ελληνικό φαγητό...Μουσακά είναι και το αγαπημένο μου...!!!!!!
Αλλά σήμερα σας έχω άλλο που έφτιαξα μέσα στην εβδομάδα....Ταλιατέλες Φουρνου!!!!1

Μερίδες: Για 4 Άτομα

 
Υλικά
1 πακέτο Ταλιατέλες
1 κρεμμύδι ξερό
1 πιπερία πράσινη μεγάλη
Αλάτι-πιπέρι
Ελαιόλαδο
Τυρί κίτρινο τριμμένο

Για τη Μπεσαμελ
250 γρ βούτυρο
2 κουπες αλέυρι (μπορει να χρειαστει παραπάνω)
4 κουπες γάλα (μπορει να χρειαστει παραπάνω)
1 αυγό
Αλάτι-πιπέρι-μοσχοκαρυδο


Εκτέλεση
Βράζουμε τις ταλιατέλες...
 Σε ένα τηγανάκι με λίγο ελαιόλαδο τσιγαρίζουμε το κρεμμυδάκι με τη πιπερία κ προσθέτουμε και τα μπαχαρικά μας...Μόλις πάρουν χρωματάκι τα κατεβάζω απο τη φωτιά, και ξεκινάω να φτιάξω τη μπεσαμέλ.
 Σε μια κατσαρολα βάζω να λιώσω το βούτυρο αφου λίωσει ρίχνω σιγα σιγα το αλεύρι και ανακατεύω καλα με το σύρμα για να μην σβολιασει αφου ριξουμε όλο το αλέυρι συνεχίζω ρίχνοντας το γαλα και ανακατεύω πολύ καλά, μέχρι να γινει μια μαλακή κρέμα..
Κατεβάζω τη κατσαρόλα απο το μάτι ρίχνω το αυγό ανακατευω κ στο τέλος τα μπαχαρικα...
 Οταν ετοιμαστεί η μπεσαμέλ κ αφού εχω σουρωσει τις ταλιατέλες  τις ρίχνω στη κατσαρόλα με τη μπεσαμέλ κ προσθετω κ το κρεμμυδάκι με τη πιπερια ανακατευω ολα καλά μαζί να γίνουν ένα...
Τα μεταφέρω σε ταψάκι ρίχνω το τυρί από πάνω και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο...

Καλή Όρεξη!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

  1. Σπέσιαλ το φαγάκι σου, αλλά ο μουσακάς είναι ο αγαπημένος μου!!!!
    Καλή βδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Έλενα κ εμένα είμαι Fun του Μουσακά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια μεριδουλα φιλενάδα και κράρτησε μου και απο τα σημερινά μαζι με μια μπυρίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσουν πολύ τα ζυμαρικά στον φούρνο, οπότε παίρνω την μερίδα μου και την κάνω...
    Φιλιά Βικάκι...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βικάκι θέλω και γω, τέλειο το φαγητό φιλενάδα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η μαμά μου τις φτιάχνει έτσι τις ταλιατέλες. Είναι πολύ νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας Ευχαριστώ πολύ κοριτάκια μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή